LOGO

NOWE POSTY | NOWE TEMATY | POPULARNE | STAT | RSS | KONTAKT | REJESTRACJA | Login: Hasło: rss dla

HOME » MECHANIK » REGULACJA ZAWORÓW

Przejdz do dołu stronyStrona: 1 / 1    strony: [1]

Regulacja zaworów

  
Sloniu
09.03.2010 16:08:09
poziom 3



Grupa: Administrator 

Lokalizacja: Tarnów/czasami Mielec

Posty: 103 #486201
Od: 2008-8-27
ile w Mielcu biorą za regulację zaworów ? bo w tarnowie mi krzykneli 200 +12zł za szlifowanie każdej płytki... a za pińćset znalazłem na allegro cały silnik taki jak mój lol
  
Electra03.05.2024 06:57:37
poziom 5

oczka
  
meter
09.03.2010 23:27:02
poziom 5



Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: Garaż nr.8

Posty: 520 #487012
Od: 2008-10-23
To wydaje mi sie że kupa piniędzy za taką robote Panie kolego. ja nigdy za to nie płaciłem bo mam regulacje śrubową więc radze sobie ztym sam, ale to co napisałeś to troche drogo.
  
Sloniu
10.03.2010 10:48:51
poziom 3



Grupa: Administrator 

Lokalizacja: Tarnów/czasami Mielec

Posty: 103 #487208
Od: 2008-8-27
u mnie niestety jest regulacja płytkowa smutny boję się sam podchodzić do tego bo nigdy tego nie robiłem... a nie chce go spieprzyć oczko pewnie ten sezon znowu przejeździ bez regulacji ... jak sobie z goźnikiem poradzę bo teraz jak go próbowałem odpalić to do 4000rpm idzie dobrze a później go zmula i faluje od 4000 do 7000... pewnikiem jakieś syfy w gaźniku, tzn mam nadzieję że to tylko syfy zakręcony
  
meter
10.03.2010 21:34:06
poziom 5



Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: Garaż nr.8

Posty: 520 #488444
Od: 2008-10-23
Jeżeli chodzi o regulacje płytkową to nic specjalnie trudnego ale troche pitolenia. Każdy zawór pokolei ustawić tak żeby krzywka wałka była do góry i mierzyć luz. zwykle jak coś jest nie tak to przeważnie luz jest za mały i TRZA wtedy szlifować płytke do odpowiedniego rozmiaru. No ale myśle ze Ty o tym wiesz tylko nie masz praktyki. gdybyś sie podjoł a nie miał gdzie szlifowac płytek to daj znac- jakoś sie pomoze.
ps. radze przed wyjazdem nie rozbierać motóra co by nie było niespodzianekzakręcony
  
Piotrekvfr1
11.03.2010 02:41:40


Grupa: Użytkownik

Posty: 2 #488649
Od: 2009-6-20
Poczytaj sobie ten artykuł http://serwisy.gazeta.pl/motocykle/1,56423,3175470.html wesoły W moim motocyklu płytki są pod szklankami wiec trzeba wyciągac wałki rozrządu poruszonyCzyli trochę trzeba kumac bo jak nie to z silnika lipa lol W większości przypadków wystarczy zamienic płytki miejscami oczywiście wcześniej trzeba wszystkie szczeliny zmierzyc.Jak co to takie płytki kosztują koło 15zł.szt.u Józka .Przez zawory też może nierówno pracowac silnik i może byc mułowaty.Polecam regulacjebardzo szczęśliwy Meter powinien miec nr.tel. do Tomka N.możesz się zapytac ile bierze za taki zabiegzakręcony
  
meter
13.03.2010 22:36:43
poziom 5



Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: Garaż nr.8

Posty: 520 #492437
Od: 2008-10-23
Zgadza sie VFR dobrze radzi. Ale jak sobie ustawisz wał w odpowiedniej pozycji( tak żeby wałki rozżądu były ustawione na znakach) to potem tylko sciagasz i spowrotem na znaki bez kombinowania. No ale rozumiem że fajnie sie gada a w praktyce potem wychodzą problemy. VFR rozbierał kiedyś swojego VFR-a i jak złożył to wyszedł mu OGAR 200pan zielony ale za to nic już w nim nie stukałopan zielony
  
lewy
17.03.2010 20:24:22
poziom 2



Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: Mielec

Posty: 93 #497199
Od: 2008-8-28
Jak się słoniu zdecydujesz na samodzielną robotę, to szlifowanie płytek Ci zrobię po pieniądzach oczko
  
Electra03.05.2024 06:57:37
poziom 5

oczka

Przejdz do góry stronyStrona: 1 / 1    strony: [1]

  << Pierwsza      < Poprzednia      Następna >     Ostatnia >>  

HOME » MECHANIK » REGULACJA ZAWORÓW

Aby pisac na forum musisz sie zalogować !!!

TestHub.pl - opinie, testy, oceny


Limuzyna do wynajęcia